måndag 9 januari 2012

Vaknade idag klockan 0530 och var jättetrött , fastän att man varit ledig i 3 dagar .
Vädret var underbart , kallt men vindstilla och hög fin luft . Började jobba klockan 9 , och fick direkt sagt till mig att många var sjuka och ingen kunde låsa ikväll när vi stängde . Alla ens planer raserades ... Jag fick låsa kl 1815 i stället för kl 16 som jag skulle sluta .
Timmarna går fort som tur är och dom säger ju det att om man har kul går den fort ( men vad ska vi då skylla på ) hahaha
Jag fick frågan idag vad man ska skriva i sin blog för att folk ska tycka det är intressant , jag kunde inte svara för jag skriver bara vad jag vill och inte vad andra förväntar sig att jag ska skriva .
Min bok kom idag !! Tjohoo , Har redan börjat att läsa den .
Filmerna som vi hyrt kom idag med men det var nog bara jag som var glad eftersom det var 2 stycken kärleksfilmer , Remember me och dagboken , har hört mycket om dagboken och hoppas naturligtvis att den ska vara bra !
Nä nu måste jag läsa vidare i min bok som heter väninnan , om nu någon är intresserad av vad jag skriver :) tjingeling alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3