söndag 8 januari 2012

Kalops , så otroligt gott det är , tackar kocken (Lasse) ,ett glas rött till och det är fullbordat.
Hmmm .. Jungfru Maria här intill , kan inte glömma henne... tror hon blir min imorgon :)
Svårt med bara ett glas vin , vin ska ni veta att det är min stora passion hahaha.
Har börjat blogga igår och tycker det är skitkul att lägga upp själv och bara skriva vad man vill och känner för . Vet inte om någon kommer att läsa det men det är otroligt avkopplande för mig i allafall :)På tv är det ändå bara mest skit .
Behöver tid för mig själv , där bara tid och rum existerar <3
Egentid är guld värd och nog den bästa som finns ...

2 kommentarer:

  1. Jag tycker med att det ar roligt att skriver pa blog. Sorry...my keyboard cant do the swedish letters lol.

    SvaraRadera
  2. Det är ok, jag förstår dig nu efter en tid tillsammans ;) men du kan skriva på ditt språk för det förstår jag med .

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3