tisdag 10 januari 2012

Göra något annat ....

Har svårt för att sova för tillfället och vaknade idag 0430 , med en tanke direkt att jag måste göra något annat ! Ett annat jobb ... Ett jobb som är meningsfullt både för mig och för andra !
Ett jobb där jag kan hjälpa andra människor som har det jobbigt , det kan vara barn , gamla alla som behöver någon ...
Men frågan är vad jag ska jobba med ...
Känns konstigt att vakna så och känna den känslan :)
Får väl se om det bara blir en tanke eller verklighet .
En annan sak som är mitt dröm yrke är att få jobba med delfiner , dessa underbara skapelser som verkar ge oss människor så mycket possitivitet och glädje :)
Jag vill känna mig betydelse full och uppskattad , missförstå mig inte ,jag har redan det men att känna det av en människa eller något djur som man inte känner måste vara underbart :)
Att glädjas åt någon annans framgång och framsteg är ju något så underbart att få dela ..
Jobb växer ju inte på träd och man blir ju inte upptäckt själv så vi får väl se vad man kan göra med bara 9 årig grundskola , men ett stort hjärta för andra levande varelser borde väl räcka långt .... Tjolahopp <3

Ps. Jungfru Maria blev min idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3