fredag 27 januari 2012

Mischa ...

Jag skrev om människans bästa vän och om mina föräldrars hund som var sjuk ... Jag undrar om man själv drar till sig hur allt ska bli ... Min älskade lilla gumma mår inte så bra idag , blev inte så glad när jag kom hem och darrar i hela kroppen precis som om hon fryser ...
Önskar att jag hade förmågan att prata med hundar .
Att se små barn och djur må dåligt är det värsta jag vet , att dom inte kan säga vad som är fel eller hur dom mår, så att jag kan hjälpa dom .. Känner mig så maktlös ... Och tycker det är så jobbigt när jag ser att hon inte mår bra :( hoppas att det är tillfälligt och att hon är som vanligt i morgon när vi vaknar ..
Godnatt alla <3

2 kommentarer:

  1. Dogs are great. They share their feelings with us just as we share our feelings with them. They love ....they fear....they suffer....they enjoy. They truly are mans best friend.

    SvaraRadera
  2. Men så är det .., vilka antenner dom har! När min mamma dog, då blev katten pElle som galen .., han började bita sig i svansen och blev som besatt. Det var säkert för att han kände min oro och all min inutistress, för sen gick det över det där ..,-)

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3