fredag 27 januari 2012

Back on track ....

Vaknade 0630 , utvilad och pigg efter 2 nästan sömnlösa nätter . Går upp tar på mig morgon rocken och går in på toaletten , tittar mig i spegeln och hör någon säga : godmorgon snygging !

" Det bor en annan i min kropp , hon har det vackraste av själar,hon är kärlek och hopp och hon berättar för mig hur mycket jag älskar dig "
Det var nog denna ängel som sa " snygging "
Vad gör man inte för att pigga upp sig själv <3

Har fått låten i mitt huvud , när jag vaknar eller går till och från jobb så lyssnar jag och sjunger ...
" det bor en ängel i mitt rum hon har sitt bo ovanför mitt huvud , hon gör mig lugn och hon viskar till mig allt det jag vill säga dig ...

Jag är tillbaka och fit for fight , det är ju trots allt fredag :)
Tjingeling ...

4 kommentarer:

  1. Härligt att läsa syrran! De e mina takter hello friday

    SvaraRadera
  2. Ha en underbar fredag!
    kram
    PS. Du är snygg!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla Jessica <3 man försöker så gott det går med materialet ;)

    SvaraRadera
  4. Änglar finns<3/ Tina

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3