söndag 8 januari 2012

Det är skönt att sova länge och försöker att göra det när jag är ledig . Dagen började med en god frukost med rostat bröd , ägg , juice, oboy mm. När den var avklarad gick vi ner på stranden med Mischa så hon kunde springa lös och ha det kul. Oscar samlar på gamla glasskärvor som finns på stranden i olika färger och kulörer och storlekar. Och lasse försöker att hitta bärnsten men finns inte lika många .
Vi körde sen hem till min syster och tog hennes post och vattnade blommorna eftersom dom är i Spanien, mycket om och men för att komma in överhuvudtaget i deras lägenhet , eftersom vi fått fel nycklar av dom. Men... till sist kom vi in . Körde och handla en god kaka till kaffet och annat som var slut i kylen .
Vissa saker tar fort slut , förstår inte det ... tror att det har att göra med 2 stycken ungdomar i huset .
Idag står kalops på matsedeln , vilket gillas mycket , mums.
Skärmen till vår stationära dator har slutat fungera, så jävla kul, not! Får ringa imorgon och höra vad det kan vara .
Söndagen tycker jag kan ibland kännas lite tung då det bara är en startsträcka till måndagens arbete, men man ska vara glad och tacksam så länge kroppen orka att jobba .
Som ni ser till höger så är det jungfru Maria , jag älskar änglar och är det finaste jag vet( jag vet att hon inte är en ängel , men otroligt vacker ändå ) .Kommer kanske ngn ängel sen ...
Hoppas min bok kommer i morgon som jag beställt , måste börja läsa igen ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3