torsdag 26 januari 2012

Funderingar .....

Funderar ibland på varför man är upp och ner i sitt humör och sinnestillstånd .. Ibland är man så glad så man skulle kunna krama alla som man möter och ibland så skulle man kunna strypa första bästa människa man ser ...

Just nu är min förklaring att jag inte sovit så bra på 2 nätter nu , så jag har varit jättetrött idag och bara velat hem från jobb för att gå hem och sova . Nu är jag hemma .. Och vad gör jag .. Sover ? Nejdå , jag sitter och bloggar och ska snart läsa en bok , en bok som jag knappt inte kan slita mig ifrån. Men fortfarande trött så jag nästan somnar.
Men man skapar själv sitt liv , och sover jag inte så får jag väl skylla mig själv antar jag ..
Ryck upp dig och var glad för allt annat och tänk possitivt , ja jag försöker och jag lyckas <3
Tjolahopp alla ( nu ska jag dricka kaffe och läsa min bok )

1 kommentar:

  1. A glass of wine and a good book always make me sleep well. 2 glasses of wine makes me sleep even better.��

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3