onsdag 2 oktober 2013

Tacksamhet ❤

Vad är ni tacksamma för ??

Ibland när jag vaknar och stiger upp så gör jag allt det där som jag måste, ungefär som på rutin , samma varje dag utan att tänka efter överhuvudtaget . 

Men ibland får jag  en påminnelse att tänka efter lite mer ... 
Då kan jag känna mig lycklig över att jag faktiskt vaknade upp idag med , att jag kan gå och stå , att jag har tak över huvudet och mat på bordet ! 

Jag kan även få ett lyckorus över att jag har en man som älskar mig över allt annat på jorden och att jag är lyckligt gift . Att mina barn har tagit studenten och att båda har ett jobb ! 

Men det STÖRSTA av allt är att JAG OCH MINA NÄRA OCH KÄRA ÄR FRISKA OCH MÅR BRA ! 
( glad över att min syster vågade testa lchf som jag sagt och att hon mår så bra med den maten ) 

Kan även bli så glad i hjärtat över alla nya människor som man har kontakt med på instagram som ger mig otroligt mycket ❤
Alla fina kommentarer ifrån kunder som jag möter varje dag lyfter mig otroligt mycket !! 
Kommentarer ifrån arbetskamrater och familj ❤

Känns som jag lever i en bubbla och den kallar jag för lyckorus ❤
Och den kommer aldrig att spricka , för vet ni varför ?? 
Jo för att jag håller den levande med mina tankar , mina känslor , och maten som jag äter !! 

MINA TANKAR : Ja dom behåller jag för mig själv för det är lite av mitt mantra som gör att jag även lyfter mig själv ❤

KRAMAR 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3