fredag 21 december 2012

Julafton ...

Nu är det snart julafton med allt vad det innebär , god julmat , julklappar , och samvaron med dom närmaste .
I år ska vi fira jul här hemma , på julaftons förmiddag kör jag och hämtar min älskade mamma och hennes hund som ska stanna tills på annandagen . Sen på kvällen så kommer min älskade syster och hennes man , men även deras barn , Robin och Rebecca .
Våra barn träffas inte för ofta eftersom alla har flyttat på olika håll , så det ska bli kul att samlas allihopa och ha trevligt tillsammans . Jag saknar pappa oändligt men han kommer att vara med oss i våra tankar och hjärtan och jag är säker på att han sitter där i soffan och bara myser och tittar på oss <3
Jag önskar alla en riktigt god jul och ta hand om varandra och njut av tillvaron tillsammans <3 kramar

1 kommentar:

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3