fredag 28 december 2012

Energi tjuvar ....

Jag kan bli så trött på människor som inte kan glädjas över en annan människa .
Som om jag vill tatuera mig , måste man då tycka att det är fult och ser förjävligt ut . Man kan väl säga att :jaha det var ju kul om du tycker om det . Annars kan man hålla tyst .
Samma sak när man är glad och possitiv för att man börjat träna igen och är ut och springer varje morgon , måste man då ifråga sätta varför man gör det ??
Kan man inte se på den andra personen att den tycker om det och mår bra av det !!
Jag är en vuxen kvinna , jag bestämmer själv över min kropp och mitt liv , om man inte har något snällt att säga så tycker jag att man kan vara tyst .
Jag är trött på att behöva försvara mig hela tiden , för vad jag har gjort och inte gjort !!
Jag försöker att borsta bort allt negativt men ibland tar det stryptag på mig så jag nästan kvävs ...
Mitt nyårs löfte får bli att jag ska tänka mer på mig själv ...
Fixar och håller på till alla ...
Kramar och ett gott slut och ett gott nytt år !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3