måndag 26 mars 2012

Våffeldagen ...

Ja då var det våffeldagen igår och man hade handlat hem vispgrädde och sylt för vi skulle göra våfflor , jag och mina barn och olivers flickvän . Plockar fram allt , som tur är hade jag inte gjort smeten ännu . Men var är våffelgärnet , letar i alla skåp men inget järn :( kommer på att det kastade jag förra året för det var lite " skrangligt "och att jag skulle köpa ett nytt , men varför vänta ett helt år ? . Jaha kul ! Det var till att ringa runt till butikerna en söndagsefter middag med paniken i rösten för att höra om ngn hade våffeljärn . 3 butiker hade inte , barnen körde till expert och hittade ett , puhh ... Det blev dyra våfflor men väldigt goda :) Tjolahopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3