fredag 23 mars 2012

Första shotten ...

Ja då har jag tagit min första shot av min noni juice . Hade hört hur fruktansvärt äckligt det skulle vara och det hjälpte inte att dricka vatten .
Drömde inatt att jag drack det från ett fat och när jag svalt allt så " kryllade " det av maskar på hela fatet som bara förökade sig , så jävla äckligt .
Så när jag öppnade flaskan var jag väldigt skeptisk både till smaken och maskarna haha .
Tog den meddetsamma , rätt upp och ner och .... Den var ju GOD ! Och inga maskar ! Ja som min syster sa , att hon skulle inte förvåna sig om jag tyckte det ;) Så nu är det bara frid och fröjd att ta noni juice !! Tjohoo kramar

6 kommentarer:

  1. Maskarna betyder säkert att du kommer att bli av me en massa gammalt när du börjar dricka noni - blir en ny människa...kan bara inte förstå hur smaken kan vara så olika...personligen tycker ja att den smakar som att dricka sin egen galla....men bra att du gillade den, misstänkte ju de ;0)

    SvaraRadera
  2. Måste dock vara godare med den sortens shot som vi intog förr ;-)))

    SvaraRadera
  3. Synd att du inte tog den innan du skulle sova så hade d sluppit mardrömmen!

    SvaraRadera
  4. Hahha,,roliga du...Ja vi bar med oss juicen hela vägen...den finns i reseförpackningar och det var ju klart det bästa. Väskan blev ju lättare för varje dag...Skulle inte förvåna mig om du kommer att vandra du med...:)Kramen Lisbeth

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3