söndag 15 januari 2012

Tack Elisabeth...

Idag har jag badat mischa för hon ska bli klippt på torsdag . Hon tycker varken om att bada eller bli klippt , men hon får bara gilla läget ;) Här ser ni henne när hon blir torkad , stackare ...
Har skickat en fönsterbild till Lasses före detta arbetskamrat som fyller år idag och önskade sig fönsterbilder :) Elisabeth är en otroligt vacker kvinna i sina bästa år ;) Hon utstrålar en sån energi , glädje och värme som få jag känner .Hennes blogg har inspirerat mig mycket och jag tycker alltid det är lika kul att läsa den.Så här skrev hon om mig idag vilket jag blev så glad för att läsa ( måste ju få skryta lite )...:

"Under livets gång så träffar man ibland på alldeles ovanligt varma människor ,människor som sätter avtryck. Eva , hon är en sån.
Hur väl som helst minns jag hennes varma,varma ord när vi satt vid samma bord på en personalfest i norra Tyskland.Dom orden glöder ännu-så där som grillkol som ännu inte slocknat ,och gör mig så glad ."

Ibland så blir man så glad .. när någon pratar om mig så där <3
Tack Elisabeth det värmde gott <3

Tjolahopp

1 kommentar:

  1. Va fint skrivet av Elisabeth.Förstår att det värmer i hjärtat:).Kraam Tina

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3