lördag 14 januari 2012

Oscar 17 år

Idag fyller min älskade lille son år :) han fick själv bestämma vad som skulle ätas , vilket inte var så svårt att gissa eftersom det är hans favorit.
Grillad kycklingfile med rotgrönsaker i ugnen med bearnaissås till. Till kaffet blev det en marängtårta med jordgubbar på ;)
Han fick många presenter och var en mycket nöjd ung man :)

Boken som jag pratade om innan har jag nu köpt , hittade en som sålde 25 böcker för 300:- men jag sa att jag bara ville ha den och kunde tänka mig att betala 50:- för den , hon skrev tillbaka att boken var min ,tjohoo. Ja och som jag sa innan , vill jag ha något så kommer det att bli mitt :)
Boken jag har läst nu är slut :( och jag får ingen ny förrän på måndag , hur ska jag överleva haha.
Som ni ser på flikarna där uppe kommer jag att recensera lite böcker och filmer inom kort :) , om någon är intresserad.
Ska snart köra till sturups flygplats och hämta min älskade syster och hennes man som har varit på Canarieöarna i 2 veckor, skönt för dom.
Sen blir det nog en favorit i repris , eftersom att Oscar får välja idag, och då ska vi se Pirates of the caribbean ,död mans kista . Trevlig lördag , tjingeling <3

1 kommentar:

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3