fredag 20 januari 2012

Härliga fredag ....

Äntligen fredag , veckans bästa dag. Dagarna mellan helgerna känns så onödiga ;)
Ska inte göra något speciellt i helgen utan bara finnas till .
Min svärdotter har kommit idag och ska stanna tills på måndag , längesen hon var här nu.
Fick ju önskemål om lite fler foto så jag ska bli bättre men är inte så flitig som tex Elisabeth och hennes blogg som jag följer här till höger .Men här kommer ett foto från det stora landet Usa , ett väldigt vackert foto tycker jag och jag hoppas att jag en dag kommer dit och får se med mina egna ögon.
Det ser ut som en tavla men är underbart , och symboliserar harmoni och lugn tycker jag.
Jag bor också vid havet men det är långtifrån så här vackert.Kan inte titta mig mätt .Eller vad tycker ni ? Trevlig kväll alla, tjolahopp <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3