torsdag 13 februari 2020

1 vecka sen jag var hos läkaren och han tog en odling på infektionen och jag har fortfarande inte hört något!
Ringde dit idag och det första sköterskan frågade var om jag mår dåligt !!!!!
Förklarade att jag har haft detta i 2 års tid och nu har jag ytterligare en infektion som frodas utan medicin ! Hon skulle be läkaren ringa mig ; hoppas det blir innan jag ska iväg på jobb ...
Vad annat... jo resan i september är bokad ,ska bara få till flyget med , som vi längtar , detta är vår tillflykt för avkoppling med sol, bad, god mat och dricka , bara ta det lugnt och koppla bort allt annat, det lyckas vi faktiskt bra med när vi är där så det är skönt !
Vår dvärgpudel Mischa fick somna in 16 år gammal för 4 år sen , min lilla gumma :(
Men vi har ju vår lilla kille Molle som nu är 7 år gammal som betyder oerhört mycket för oss, han är en Podengo Portugues och är Portugals nationalras och finns i 3 storlekar varav vi har den minsta,små raser passar oss bra :)
Nu blir det lite kaffe och då vill Molle med ha något gott!
Ha det bäst !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3