måndag 13 augusti 2012

Släpp taget ...

Idag har vi träffat kurator och läkare där läkaren sa att hon tror att pappa har max 1 vecka kvar hos oss .
Känns jobbigt men ändå skönt att pappa inte ska behöva ligga som han gör , ett liv som inte är värdigt .
Det är jobbigt att se sin pappa så och med bedjande ögon och ett lidande som man inte kan förklara , men ögonen säger mycket ...
Ibland är han vaken och man får lite kontakt med han ,men oftast sover han , vilket är skönt för han för då vet han inget.
Igår tog jag hans hand och han höll den så hårt , jag la min kind mot han och pussade han , då släpper han min hand och lägger armen om mig och kramar mig , och då kunde jag inte hålla mig längre utan började att gråta med mina tårar som rann ner på hans kind ... Usch så jävla jobbigt :'(
Jag vill bara att han nu ska släppa taget och vandra vidare ...
Så han slipper att ligga så .
Jag älskar dig pappa och det är helt ok <3 pussar och kramar i massor

4 kommentarer:

  1. Åh Evis! Mina tankar är hos dig! <3

    SvaraRadera
  2. som ja sagt till dej tidigare syrran så e de så skönt att vi har varandra att prata med. Älskar dej sis <3

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3