fredag 4 maj 2012

Att orka ...

Jag har sagt det innan ... Min syster är den bästa systern man kan få . I med och motgång , i sjukdom och hälsa , tills döden skiljer oss åt .. Inte bara när man gifter sig .. Hon finns där alltid och jag är evigt tacksam att just jag fick henne till min syster .
Vi har det ganska tufft nu med pappas sjukdom och mamma som inte heller är 100% . Tur är att vi har varandra , och kan ventilera känslor och funderingar .
Ibland känns det bara för mycket ....
Jag vet att det finns människor som har det värre , och försöker att ändå på någotvis tänka så possitivt jag kan , men ..... Kramar

5 kommentarer:

  1. Var rädda om varandra....ta tillvara.. Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  2. My sis and I are much closer now that we are older and live further apart. Funny how that works.

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3