torsdag 26 april 2012

Internationellt ...

Jag har nu " samlat " på mig 6 stycken flaggor vilket är kul tycker jag . Om dom som sen kommer från andra länder läser min blogg eller bara har råkat " hamna " här vet jag inte .
Har även från Ryssland och andra länder , jättekul , men dom länkar nog via någon annan eftersom att inte deras lands flagga kommer upp . Hade varit kul om någon av dom från dom andra länderna kunde skriva någon kommentar så man vet vem det är ;)
Välkomna är ni i vilket fall som helst :) kramar

1 kommentar:

  1. Ja det är trevligt med besök ....både hemma och utomlands....ibland undrar jag hur de hittat min blogg...tänker alltid...nog en svensk som är på semester...;) Tack för ditt besök igår!! Kramen Lisbeth

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3