onsdag 21 mars 2012

En ny dag ...

Idag är en ny dag .. Helt orörd och då får vi se vad den har i sitt sköte ;)
Men inatt ... Vaknar vid samma tid oftast på natten och ska då lösa alla mindre problem på jobb och hemma .
Ligger och tänker på att det skulle vara skönt att vandra , vandra själv och långt och rensa hjärna och fundera och bara vara . Läser Agneta sjödins bok nu , En kvinnas resa , åh så underbart det känns . Följer även Lissas vita här till höger som gått pilgrimsvandringen i Spanien , kika gärna in till henne och läs om hennes vandring <3
Låg och tänkte på det i natt att bara vandra och vara helt själv , så skrämmande men ändå så underbart.
Ja ja imorgon börjar jag med min efterlängtade Noni juice och då .....
Tjingeling <3

1 kommentar:

  1. Tack fina Eva! Så glad att du gillar min vandring då är det värt att dela med sig. Du skulle ju läsa El Camino av Shirley Mc Lane. Ingen ny bok men den är otrolig...Hon har skrivit flera böcker ,vilket jag inte visste då jag läste den, många,många böcker om hennes inre resor. Mycket spännande tyckte jag.Och filmen Out of the limb....så klart att du ska låna den !!Jag har sett den flera ggr och kommer att se den igen. Det är ju Shirley Mc Lane som spelar sig själv och sitt uppvaknande.Jag skickar två noni med Maria idag!! Ska bli intressant. Kramen Lisbeth

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3