lördag 25 februari 2012

Vissa krafter fungerar .....

Ibland har man förutfattade meningar om saker som man hör talas om ...
Jag har fått höra att jag är GANSKA envis och att man måste bevisa för mig att jag har fel. Har varit intresserad av magneter för min värk och har nu blivit överbevisad på att det verkligen fungerar . Köpte ett armband med 3 stycken magneter på vardera 800 gauss , provade ett test först, utan det och sedan ,med det på mig .Blev ganska skeptisk och visste inte vad jag egentligen skulle tro , så för att överbevisa för mig själv gjorde jag testet även på min man och son och båda stod med munnen öppen och såg ut som 2 stycken fågelholkar ... lika imponerade som jag att det verkligen fungerade , och dom trodde inte heller sina ögon . Ja vissa krafter bara fungerar , thats nice ! Tjingeling

4 kommentarer:

  1. Vad för värk och mår du bättre direkt?
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har alltid värk i ryggen och i mina muskler, så det kommer nog att ta tid. Men testet som vi gjorde fungerade direkt , så med tiden tror jag att även värken försvinner :)
      Kramar

      Radera
  2. "Ganska" envis? Måste vara någon som bara träffat dig i förbifarten som säger så :)
    Så bra om det hjälper dig!
    Kram (du o jag med våra prinsessnamn :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du ska väl också märka ord Mary ;) kram

      Radera

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3