torsdag 9 februari 2012

En slant för dina tankar ...

Tänk så många tankar som varje dag går igenom vår hjärna , vi tänker väldigt mycket och vissa saker reflekterar vi inte ens över ...
Jag undrar ( tänker ) varför det bara kommer upp svenska flaggan och amerikanska på min flag counter , när jag vet att jag har läsare i Tyskland Spanien Ukraina Ryssland osv ... Är det för att dom länkar genom andra så det inte direkt visas för mig ? Eller är jag så blond att jag inte förstår varför ? Tror det var min första tanke idag , och ett ilands problem som ni förstår ;)

Vad är din tanke idag ?? Dela med dig ... Tjolahopp

2 kommentarer:

  1. Hej Joanna ! Vad kul att du tittar in hos mig , jag har inte haft min blog så länge ... Så när du säger att vi kan göra ett bloglovinbyte så vet jag tyvärr inte vad det är :( har varit och tittat in hos dig med , fin blog :( önskar dig en trevlig helg , kram Eva

    SvaraRadera
  2. Min första tanke var nog ..."jahapp, då är det jobb som gäller ..." ,-)

    Idag är det lördag och inte den dagen du frågade, men det får gå ändå.

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3