torsdag 12 januari 2012

full i fan....

Idag har jag varit på ett bra humör och nästan lite " full i fan". Skojat mycket med mina kolleger och varit allmänt jobbig hehe..
Efter jobb skulle jag på massage i en timme , nicceeeeee.
Det är ju inte bara skönt , det gör ju ont med , men man vet ju att det gör gott :)
En kär vän till mig tyckte att jag skulle lägga in lite bilder så det får jag väl göra snart .
Har börjat med ett bildpel till vänster på underbara solnedgångar , dröm er bort.
Har letat som en galning efter en bok på nätet och när jag väl hittar den måste man vara medlem och prenumerera på böcker varje månad :( men ni som känner mig ,vet, om jag vill ha ngt så kommer jag att få det ! Jag la in mig som kund och BAM !! vi hittar inte din adress , var god försök igen, jag blir tokig , har försökt 50 ggr nu tror jag , men skam den som ger sig....
Har köpt en lampa som man sätter på boken när man läser , hahaha ,(bild kommer sen ) känner mig som en 80-åring, men bra är den i allafall , även om jag är ung ;)
Fredag i morgon , vilket gillas mycket .
Tjingeling <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3