måndag 10 februari 2020

Hej på er där ute !

Nu är det många år sen jag var här , anledningen är att livet händer och vänder .
Sist jag var här hade min älskade pappa gått bort några månader innan och livet kändes lite tungt.
Livet kom tillbax men det hände ändå så mycket åren därpå , jag fick allvarliga cellförändringar så dom fick operera bort livmodern på mig ,vi har avlivat 2 hundar och för 4 år sen fick min älskade man prostatacancer som även spridit sig till lymfarna vilket gör att den inte går att bota utan bara bromsas. Men vi kämpar på och lever för dagen och försöker att njuta av livet så mycket vi kan.
Vi åker till Spanien 1ggr om året och föröker även att åka ngn annanstans med ,så 2ggr om året resor vi .
Vi har dessutom blivit farmor och farfar till vår underbara lilla Saga som är det bästa som hänt oss på länge ,vi älskar henne över allt annat och hon får våra tankar på annat när vi är med henne .
Att få ha nära och kära nära oss betyder mycket.
Jag får se om jag skriver här och om jag tar upp min blogg igen , har egentligen den mest för min egen skull där jag kan samla tankar och skriva av mig, ungefär som en dagbok.
Vi får se vad det leder till .
Önskar er allt gott och ha det bäst !
#fuckcancer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika roligt att få kommentarer , det är ju halva nöjet ;) Tack snälla <3